Bir sene içinde ikinci büyük Şok !!!

Azıcık kendimi düzelttim, kendime çekidüzen verdim derken azrail eni yine yokladı...Şubat ayında yaptığım kazadan sonra doğru dürüst alkol almıyordum;çok nadiren kullanmaya çalışıyordum ve özellikle babamın arabası ileyken de hiç almamaya calısıyordum; fakat atladığım bir detay varmış, alkol kendi arabanla olmasa da başkasının arabasıylayken de zararlı ve sakıncalı imiş.
İçimdeki enerjiyi bir türlü harcayamadığımdan dolayı böyle şeyler başıma geliyor.Doyumsuzum çünkü enerjini harcayamıyorum...Hep dah cok hep daha çok istiyorum,aslında çok büyük keyif de almıyorum ama işte yapıyorum
Kazaya geçecek olursak çok büyük bir kaza geçirdik, çorba içmeye giderken dönemeyecektik.Arkadaşın uyuması snucunda karşı şeride geçerek taklalar atıp şarampole yuvarlandık.Şükür ki emniyet kemerim takılı idi.İlk kazadan sonra bunu kendime alışkanlık haline getirmiştim.Kaza olduğu anda tek hatırladığım emniyet kemerine sarılıp "Allah" diye içimden geçirmemdi.
Yüce Allah`ım bu sefer de beni korudu.Sana şükürler olsun yarabbim...
Gönülo davalarında yine bir gelişme yok, umut dersen zaten kalmamıştı...

0 yorum:

Yorum Gönder