Hayat yaşadığınızdan ibaret değil!

Yazamadığım süreç içerisinde yaklaşık 2500 km yol yaptım....Çok gezen bi çok bilir çok yaşayan mı diye sordum çok sevdiğim bir abime..
Bana aynen söyle dedi.:
Çok gezen insana bir sor bakalım.Einsteinin izafiyet teorisini biliyor mu:)
Umarım ne anlatmak istediğimi anlamıssnızdır.Hayat ne yaşadıklarınızdan ibaret ne de okuduklarınızdan ibaret..Hayat nedir biliyormusunuz(biraz bencil düşünmek gerekir)SADECE SİZİN YAŞADIKLARINIZ dır..
Aslında anlatacak o kadar notum vardı ki, zamanında yazmadığım için su anda sizlerle paylaşmakta sıkıntı çekiyorum.
Faakt bazı şeylerin aslında kendi açınızdan baktığınız gibi olmadıgını söylemek yeterli olur diyebilirim.Bir şeyin sadece tek bir yüzü yoktur.aptığınız bir eylemin tek bir tarifi yada sadece bir etkileneni yoktur..Yaptığınız her eylem aslında başka insanları da etkiler.Ama siz bunları düşünmezsiniz...Okumayı sevin, yaşamayı sevin, bütün yanlışlara bütün pişmanlıklara, bütün acımasızlığına rağmen hayartı sevin.Örneğin çok kötü bir hastalığa yakalandınız.Günümüzde çoğu insan egolarına yenilerek "neden benim başıma geldi" diyerek isyan eder.
Peki şu açıdan baktınız mı?
-Bu olay sizin başınıza gelmeseydi, başkalarının başına gelecekti.Karşınızda gördüğünüz hasta insanlara bakarak ne demek istediğimi anlayabilir ve şükretmenin ne kadar manalı bir hadise olduğunu bir kez daha anlayabilirsiniz..Şükredin..Karamsarlığa düşmeyin, "ne yaşanacak son sey sizin başınıza gelmiştir, ne de başınıza gelmeyen bir olay hiç bir zaman sizin başına gelmeyecektir"

0 yorum:

Yorum Gönder