Ayrılığımız uzun sürdü !

Yaklasık olarak 20 gündür sizlerden uzak kaldım.Yazılarımı devam ettirme isteğim olmasına rağmen farklı pencerelerden baktım bu 20 gün zarfında..
Eğlenceli bir tatil süreci geçirdim diyebilirim..Tabii tatilden sonra yine tilkinin kürkçü dükkanına sığınması kaçınılmaz ama gerçekleşmesi gerek acı bir sondu:)
İlk başta anlatmak istediğim ve özellikle bunu zamanında sizlerle paylaşmayı arzu ettiğim fakat mekan ve zamanımdan dolayı paylaşamadığım bir konuya değinmek istiyorum..
Çok bilmek, yada bildiğini zannetmek ve bu yanılgının farkına varamamak.!
İşte çok acı bir durum.
Bu konuyu sizlerle paylaşmam gerektiğini yazılarıma ara verdiğim ilk günün sonunda farketmiştim.Diyorum ya hayat insana çok şey kazandırıyor.Tabii anlayabilirseiniz..Sadece söylenenleri dinlemek haricinde sorgularsanız gerçeklerin farkında varacaksınız.
Bir firmanın sloganında söyle yazıyor:Eleştirileriniz bize verdiğiniz en büyük ödüldür!
Ne anlamlı bir söz !
Eleştirilmekten korkmayın.Aksine kendinizi başkalarından daha çok eleştirin..Kendinizi içinizden kimselere söylemeden yerden yere vurun, ve bunu sadece siz bilin ve sonuca vardığınızda kendinlizle barışın...Emin olun, mutlu olacaksınız..
Hiç kimse bir şeyi çok iyi bilemez.Eğer böyle bir durum gerçekten var olsaydı, ünlü bir düşünürümüz, En iyi bildiğim şey hiçbir şey bilmediğimdir diyerek tarihe geçemezdi..
Konuştuğunuz konu hakkında herşeyi biliyormuşcasına konusurşanız, yanılırsınız..Aslında siz hiçbirşley bilmiyorsunuz.Sizin bildikleriniz sadece SİZİN bildiklerinizdir...Bilmem anlatabildim mi:)Unutmayın, milyarlarca insan var sizden çok daha iyileri de var.Karşınızdakini küçümserek konuşmayın.Karşınızdaki bunu anlayabilir, fakat tepki vermeyebilir..
Size tepki vermediğinde aslında küçümsediğiniz kişi sizi içten içe yere vurmus demektir..
Düşündükşerinizin çok çok doğru olduğunu sanarak yaptıgınız yanlısların halen farkına varmamışsanız aslında siz bir HİÇSİNİZ demektir.
Ve bu anlattıklarımdan sonra birşeye değinmek istiyorum.Çok bildiğini iddaa eden insanlara karşı birşeyleri bilmediğinin farkında olan insanların ne kadar değerli olduğunu iyi düşünün."Bilmek bir erdemdir."
Çok şeyi bildiğini iddaa ederek konuşmaktansa bir şeyleri bilmediğini farkında olan erdemli insanlar büyük insanlardır.

0 yorum:

Yorum Gönder