Dünya yuvarlak ve insanları da yaşamları da yuvarlar :)

Aslında bu yazıyı dün gece sıcağı sıcağına yazacaktım, ama bazı hayat şartları bu yazıyı yazmama engel oldu.Burda anlattığım şeyler benim hayatımda yüreğimde yasadıgım psiko gerilimler demiştim.Ama hiçbir olayı detaylı olarak anlatmadım.Hep üzerinden geçtim, hep bazı şeylerin sadece benim yüreğimdeki kalbimdeki seslerine yer verdim..
Yine aynı şekilde yüreğimdeki seslere göre bir yazı yazmayı düşündüm.mekanların insanların ne önemi var ki!
Hayat aynı dolaşımlardan ibaret, nasıl insan vücudu kan dolaşımı sayesinde kalbi besliyorsa, insanalr da bazen pis kanı atıorlar bazen başlarından kan alıyorlar, ama bu dolaşım hep sürüyor...

İnsan aslında bazı şeylerin nasıl olabileceğin yüreğinin sesini dinleyerek kestirebiliyor.Üzüntüler kırgınlıklar insanı olgunlaştırıyor.Üzüldüğünüzde, ne yapacağınız şaşırdığınız bir an geldiğinde yapmanız geken tek şey mantıklı düşünmeye başlayana kadar hiç bişey yapmamak.Karşınızdakinin kalbini en iyi nasıl anlarsınız.Onu çok iyi tanıyarak mı, cok iy dinbleyerek mi yoksa gözlemleyerek mi..
Aslında kelin merhemi olsa başına sürerdi, biliormusunuz :)
Dün gece beni garip bir duyguya sevkeden şeyler yasadım, aslında sevinç idi galiba, ama yüreğimin çarpıntısından ne yaşadığımı anlamayı pek de beceremedim.
Herşeyi oluruna bıraktım, yaşıyorum, sonumu bilmeden, yaşacaklarımı bilmeden...
Merak etmeye de gerek yok aslında hiç mereklanmaya da bir gün bi yerlerde belki aklımıza gelen şeyleri yaşadığımızı görücez.Ya da hiç istemeyeceğimiz şeyler yaşayacağız..Ama ne olursa olsun neden bunları benyaşıyorum demeyelimolur mu?Bunları biz yaşamasak baskaları yasamıs olacak.Hayat bir döngü, belki ipin ucundan tuttugunuz yerde bir başkası ipin en sonundadır.Peki bu iki ucu bağlı ipin sonunu ya da başını bilebilirmiyiz:)
Buraya bazı önemli şeyler yazmıştı.Aslında ama onları sildim.:)Boşverin, ümitsizliğe kapılmayın..Hayat bizler için

0 yorum:

Yorum Gönder