Arada kalmak!

Yazmaya devam ediyorum, başım sıkışınca sanki kendimi buraya atıyormuşum gibi hissediyorum.Ama ne yapacağımı bilemiyorum..
Kararsızlık çok kötü şey ama ne yapacağını bilememek eritiyor bitiriyor beni...
Bir yemin ettim bozamam, gururum var yıkamama, ama bir de aşkım var onu da hiçe sayamam..
Ne yapacağımı bilmiyorum, korkuyorum aslında alacağımın tepkinin nasıl olacağını bilmediğim için belkide, tedirginim

Hergeçen gün insan beyni farklı bişeyler üretiyor, hani demişler ya düşün düşün oktur işin diye galiba biraz öyle;bunu söyleyen atalarımız çok doğru söylemişler..
Salıvermek lazım bazen yaptıgımz kağıt gemileri suya, ama ben o yaptığım kağıt gemileri suya daha önceden salıp da batırdığım için korkuyorum, aslnda bu sefer biraz farklı deniz de o gemileri istiyor sanki çaktırmadan, batırmadan yüzdürmek istiyor.Ama deniz bu ne yapacağı belli olmaz, belki yine benim yaptığım kağıttan gemileri alabora eder, batırır, belki de taa uzaklara kadar yüzdürür.İşte bu kadar ince bir çizgideyim, aslında bne burada hep sizlere edindiğim tecrübeleri anlatırdım, ama su an ne yapması gerektiği konusunda kararsız kalan ve bunu sizlerle paylaşan benim..
Eğer yapacağım karar ne olur bilemiyorum ama
iyi yada kötü sonucu ne olursa olsun sizinle paylaşacağım...

0 yorum:

Yorum Gönder