Uzun zamandır yazmama gafletinde bulundum..

Neden bilmiyorum ama,
sizlerle yaşadıklarımı paylaşmayı biraz aksattım.Belki de kendimi yazmak için hazır hissetmediğimden de kaynaklanabilir...Aslında çok şey oldu ama taze taze sizlerle paylaşmadığım için buhar olup gittiler..
Ama bugün sizlere değineceğim şey sitenin en üstünde de yazdığı gibi "insanın başına herşey gelebilir" hayatta yaşadıklarınıza karsı hazırlıklı olun...
Ben bu sözü geçmiş yazılarımda da söylemişltim.Tekrar tekerrür eden olaylar olduğu için sizlerle paylaşmak istedim..
Yorucu bi yaz geçirdiğimi düşünüyorum.Halen de aynı şekilde devam ediyor.Belki de ben böyle olmasını istedim kimbilir.Bir yaprak gibi savruluyorum adeta şu günlerde.Bilmiyorum bir bakıyorum kendimi başka bir yerde bulmuşum.Düşünüyorum fakat belki de düşünmek yaşamaktan daha kolay..Kimbilir bir gün biri gelipde kapınızı çaldığında vereceğiniz en güzel şeyin mutluluk olduğunu insanlar da anlayabilecekler mi.İçinde yaşadığım hayat bana göre değil.İnsanlar o kadar adi o kadar yalana düşkünler ki...Sevgiler, aşklar, nefretler o kadar sahte ve yapmacık ki...Ne kimsenin üzüntüsüne ne de kimsenin sevgisine inanıyorum.İnsanlar yok mu insanlar.... Herşey aslında çok basit ya oyunun başrolunde oynacaksın ya da oyunu seyredeceksin.Yada sende ufak bir rol ile yapmacık sahte gülücükler saçarak yaşayacaksın.Sevmiyorum insanları...Benim doğrularımı düşünüdüklerimi o kadar kirlettiler ki.Düşünüyorum acaba ben mi sadece böyle düşünüyorum diye..Kendimi övmek adına söylemek istediğim bişey yok hiç bi zaman da olmamıştır.Çığ altında kalsamda bende herkes gibi sadece bir kar tanesiyim...İnsanlar herşeyi o kadar basit hale getirdiler ki, acaba nasıl bir düşünceyle yaşıyorlar merak ediyorum.Acaba gece yataklarına yattııklarında yaptıklarını hiç düşünyorlar mı?Herşey bu kadar basitse ben bu denklemin içinde neden kendime sorular sorarak düşünüyorum.Bilmiyorum.Herşey bu kadar basit değil...

Yazımı bayagı bi uzattım ama kusura bakmayın...Çok şifreli konustum yine ama ne yapayım bende böyleyim işte...

0 yorum:

Yorum Gönder