Garip şeyler oluyor!

Hayatımda yine enteresan şeyler olmaya devam ediyor...
Ben ne kadar bazı şeylerin üzerinden zamanın su gibi akıp geçtiğini görsemde zaman benimkarşımda benimle alay eder gibi tekerrür ediyor.Tarifi imkansız bir mutluluk duydum 3 aydan sonra...
Ama insanın kendini rengini belli etmemesi ve karşısındakişninn de bunu belli etmeyerek inat etmesi işleri zorlaştırıyor..

Belkide mutluluğumun sebebi kötü olarak düşündüğüm bazı şeylerin tamamen ters bi şekilde karşımdaki tarafından da aynı duygularla yaşandığını öğrenmemdir..
Bilemiyorum...
Normal bi hayata zaten alışamazdım ben ama bu kadar anormallik de yaşımın bu vaktinde neler oluyor dedirtiyor bana ama şunu söylemek istiyorum ki şu yazdıklarımı kimseler okumasada ben buraya yazdığım satırlarla kendimi rahatlatıyorum

Herşey bizim için, elden bişey gelmez şükretmek lazım her zaman...
Eğer bir gün hikayenin akışı tamamen farklı bir şekilde giderse yazacaklarımı buradan okumayı sizlerden çok ben istiyorum..
Gözlerimi kapattığımda gördüğüm dünya ile gözlerimi açıp insanlara baktığımda gördüğüm dünya o kadar farklı ki..Anlatamam

Gece olunca, herkes susuyor, hele siz uyuyunca duvarlardan baska sizi gören olmuyor...Ya peki uyanınca kimler yok ki..

Belki de şu an hepimiz uykudayız.Hayat bittiğinde uyanıcaz.Peki o zaman bizleri neler bekliyor hiç düşündünüz mü?
Kandiliniz mübarek olsun...

0 yorum:

Yorum Gönder