İnsanları anlamak zor: Pamuk ipliğine bağlı yaşamlar...

Evet yaklaşık 3-4 gündür yazmaya vakit bulamamıştım..Tekrardan güncel bi yazıyla sizlere merhaba demek istedim.
Kendi Kendime şu an söyle bir düşünceye kapıldım nedendir bilmiyorum, bu yaptığım iş bi an için bana saçma geldi.Nedrndir bilmiyorum?
Kime ne ki senin saçmasalak düşüncelerinden? diye sordum kendime, yaşadıklarımı kimsenin bilmesine gerek yok aslında, ama burda not almanın da kimseye zararı olacağını düşünmüyorum.
Neyse konumuza dönelim...

İnsanları anlamak zor, hani derler ya, üzen sevilir, seven üzülür diye..
Tabirri caizse bu laf çok doğru
İnsanlara hiçbirşey demeden, yaa kötü bişey yapmadan da triplere girebiliyorlar.her zaman sürekli iyi davranırsın, ona yardımcı olursun, bigün ters tarafına gelir kötü söz söylersin, yada söylemezsin bişeye kırılır gider.Ama sürekli üzersin kırarsın bi gün bi iyilik yaparsın senden iyisi olmaz..:)
Bu ne yaman çelişkidir?
Aslında bunu anlamak için insan anatomisini tamamen incelemk lazım galiba..Çünkü gerçekten ilginç bir şey, bir düşünün neden üzülmekten sonra gelen sevinçler daha tatlı oluyor.
Bu döngü içerisinde sevinçten spnra gelen üzüntü de oalcak:)
Yani
üzülmekten sonra gelen sevinç+ sevinçten sonra gelen üzüntü..
DÜNYA GERÇEKTEN YUVARLAK
Herşey bir döngüde yuvarlanıp gidiyor.Siz siz olun herşeyin tekerrür edeceğini unutmayın.
Bedava yaşıyoruz bedava...

0 yorum:

Yorum Gönder