Yaprak Dökümü !

Son günlerde yaprak dökümü yaşıyoruz.Herkes gidiyor, okul bitince herkes kendi yoluna devam ediyor.Oysa çok şey öğrenip de bir türlü sevemediğimiz yer değilmiydi burası!
Her zaman keşke şuradan kurtulsak diyenleri çok duydum.Diyenlerden biri de benim.Ama şu an burayı yine sevdiğimden değil ama bu yaşam tarzını bırakmak koyuyor galiba insana..
Bu kadar rahatlığın, beleş bi yaşamın üzerine sorumluluk alacak pozisyona gelmek, hayat kaygısı, yaşam kaygısı sarıyor insanı içten içe...
Ha 4 sene önce neredeydin, şimdi nerdesin derseniz?
Çok şey değşti, çok şey yerine oturdu
Ha 4 sene sonra neler olur derseniz?
İNANIN BİLMİYORUM:)

Kaygılar, endişeler, aşklar, mutluluklar, dersler, bitmeyen sınavlar, bitmeyen maddi problemler, can sıkıntısı, arkada kalanlar, yaşananlar, acı tatlı günler...
SANIRIM ARTIK HEPSİ için hoşçakal deme zamanı geldi..
Üzülmüyorum!
Neden mi çünkü hiçbirşey eskisi gibi hiçbir zaman olmayacak biliyorum.
Kiracı yaşadığım bu dünyada, yok yere birşeyleri sahiplenip de her yerden ev sahibi olmak istiyorum.:)
Bu da bana yeter? (Yukarıdaki cümleyi anladınız umarım)

Hayat yaprakları önce yeşertiyor, sonra zaman zaman döküyor daha sonra artık ağaç yeni dallar vermeye başlıyor.Yaşlanıyor, yeni dallar cıkıyor, Ama bizim çınar en sonunda yıkılıyor.
Unutmayın bu dünyada hep kiracıyız....

0 yorum:

Yorum Gönder